Smart oplaadbare lamp
Voerman
2004-10-28 17:49:36 UTC
Wie kan me helpen.
Drie jaar geleden kocht ik een Smart oplaadbare fietslamp (type BL118H) voor
mijn ligfiets. Hiervan is het halogeenlampje doorgebrand. Het lukt me niet
om een nieuw lampje te kopen!!!!
Het gaat om een halogeenlampje van 2,4 volt en 0,83 ampère en dit is NERGENS
meer te koop (foei Smart - en dat voor zo'n dure verlichtingsset!)
Zijn er wellicht nog mensen die zo'n lampje ergens hebben liggen of wie weet
een adres waar ze nog verkocht worden??
Alvast bedankt!
N. Voerman
Marcel
2004-10-28 20:48:02 UTC
Post by Voerman
[...]
Beste Nel,
Heb je de importeur van Smart kunnen vinden? Vaak staat er een stempel
op een garantiebewijs. Mijn ervaring is dat bij importeurs veel mogelijk
is, dus een lampje zal toch geen probleem opleveren?

Succes
Marcel
René
2004-10-29 08:26:25 UTC
Post by Voerman
[...]
http://elfiets.ligfiets.net/shop/shop.html#_20

Lamp halo 2.4v 132 Lampje Smart Halogeen; 2.4v-0.83a
reservelampje

groeten,

René
Voerman
2004-10-29 18:45:05 UTC
Allemaal enorm bedankt voor de reacties! Er zitten beslist enige bruikbare
tussen.