lage racer voor lang persoon
kresten
2009-10-31 17:04:20 UTC
Ik ben opzoek naar een lage racer, zoals optima baron of m5 lowracer.

Ik ben 2meter lang, 100 kg, vraag me af of er personen zijn die me
kunnen adviseren,
mbt frame kwaliteit en lig/zit houding,
ik heb een keer tets gereden op een optima baron, nog geen
mogelijkheid gehad om te rijden op een ander model,

alvast bedankt voor jullie reacties.

groet, Kresten
Arnold Ligtvoet
2009-11-02 21:31:18 UTC
Ha Kresten,
Post by kresten
[...]
Steek je licht eens op op de mailinglijst van ligfiets.net, daar wordt
wat actiever gepost dan hier. Veel proefrijden is altijd goed, bij de
meeste ligfietswinkels kun je een fiets huren om een wat langere rit te
maken...

Arnold.
fred v.nuenen
2009-11-13 19:32:20 UTC
Post by Arnold Ligtvoet
Ha Kresten,
Post by kresten
[...]
IK heb een alleweder te koop, Ik ben 1.73 en ben er te klein voor.
Misschien iets voor u gr. v. nuenen
fred v.nuenen
2009-11-13 19:33:01 UTC
Post by Arnold Ligtvoet