Peter Post post voortaan in nl.ligfiets
Euker Voorn
2011-01-14 20:54:42 UTC
Oud-wielrenner Peter Post overleden. Vreemd dat die man wielrenner
was. Met een dergelijke achternaam ga je toch gewoon bij de post
werken? Enfin hij heeft ons leuke uren bezorgd als je ervan houdt.

RIP
http://nos.nl/video/211682-peter-post-renner-en-ploegleider.html
http://nos.nl/artikel/211655-peter-post-77-overleden.html
Orac
2011-01-14 22:13:15 UTC
Ja, ik ga nog even bloemen kopen bij Albert Heijn to God.
woutje
2011-01-14 22:58:52 UTC
Post by Euker Voorn
Oud-wielrenner Peter Post overleden. Vreemd dat die man wielrenner
was. Met een dergelijke achternaam ga je toch gewoon bij de post
werken?
Orac, wil jij niet naar nl.wielersport kruisposten svp..
Waarom denk je, dat wij jouw oeverloze gezeik willen lezen.
Orac
2011-01-15 11:48:03 UTC
Post by woutje
Post by Euker Voorn
[...]
Woutje, de afzender heet Euker, niet Orac, en spreek voor jezelf, er zijn
talloze fietsliefhebbers die graag Oracs unieke perspectieven op de evolutie
van de tweewieler willen lezen; logisch als je je bedenkt dat hij een fiets
uit 1974 heb (het fietsmandje is er later opgezet), waarvan ik,
hoogstpersoonlijk, afgelopen week een band geplakt heb.

Ervaring, technisch inzicht, en het bezit van een heuse klassieker maken
Orac tot één van de meest geliefde fietsers van nl.fiets. Je hoeft je
excuses niet aan te bieden, maar het zou wel gewaardeerd worden.
woutje
Sorry Orac, mijn welgemeende excuses.
Orac
2011-01-15 13:14:56 UTC
Post by woutje
Post by Orac
Post by woutje
Post by Euker Voorn
[...]
No problem! Hier is het die Euk om te doen, verderf zaaien, trap er niet in,
dat is nu eenmaal zijn trieste trollenleventje.
Euker Voorn
Ik word hier verdrietig van.
Orac
2011-01-15 13:35:54 UTC
Post by Euker Voorn
Post by Orac
Post by woutje
Post by Orac
Post by woutje
Post by Euker Voorn
[...]
Sorry, maar dit is Nederland. Kom niet aan een man zijn fiets. In het Wilde
Westen werd fietsdiefstal met de dood bestraft, alleen waren het toen geen
fietsen, maar paarden.
woutje
woutje
2011-01-15 22:22:43 UTC
Post by Orac
Sorry, maar dit is Nederland. Kom niet aan een man zijn fiets. In het Wilde
Westen werd fietsdiefstal met de dood bestraft, alleen waren het toen geen
fietsen, maar paarden.-
Werden die fietsen-of paarden- dieven dan onthoofd of een kopje
kleiner gemaakt ?
Want paarden vang je op paarden
yew betcha
2011-01-15 15:59:04 UTC
Post by Orac
No problem! Hier is het die Euk om te doen, verderf zaaien, trap er niet
in, dat is nu eenmaal zijn trieste trollenleventje.
Ik lees ennel polletiek - want de stomste praatjes, de achterlijkste
bewerinkjes, je vindt ze hier. En dan ook nog dat amechtige gepiep - het
is gewoon prachtig.

Euker heeft overal de schuld van, zo begrijp ik. Ik denk dat hij
voldoet aan een bepaalde behoefte, nu de klassieke ideologieën zijn
uitgewerkt. Hij krijgt zelfs de schuld van de al dertig jaar niet meer
bestaande "woningnood".

Ik snap het nu helemaal. Als die man niet bestond - dan moest hij worden
uitgevonden.
René Peters
2011-01-15 16:05:58 UTC
Post by yew betcha
Post by Orac
[...]
Tjonge wat een simplisme spreid je hier weer ten toon. In jouw wereldje
blijkt Euker Voorn nog immer zonder incidenten te kunnen voortbestaan. Dan
moet
je toch wel ver van de realiteit af bevinden.
yew betcha
2011-01-15 21:05:00 UTC
Hengelooooo? Ik heb niks met Hengeloooo.
Post by René Peters
[...]
In het wereldje van de import Tukker die zich als mij uitgeeft,
misschien. Hint: bij de knipplak is helaas het woordje "woningnood"
blijven staan, hetgeen dus niets van doen heeft met het onderwerp hier.

Foutjuh. Bedankt, jonguh.
el misti
2011-01-15 22:11:40 UTC
Post by René Peters
[...]
Neukie en zijn hulpsinterklaasjes willen niets liever dan jou boos maken.

En, zijn ze daarin geslaagd? Zo ja, dan voelen zij zich aangemoedigd om
door te gaan! Dan weten ze dat ze het niet voor niets doen.
God
2011-01-17 14:33:22 UTC
René Peters
yew betcha
Post by yew betcha
Orac
Post by Orac
[...]
Yew draait rondjes in zijn eigen realiteit. Zijn verblijf in het gesticht
vorig jaar heeft weinig zoden aan de dijk gezet..
Orac
Tja joh, zonder dijken krijg je lijken... :-((
muis
2011-01-15 16:43:54 UTC
Post by yew betcha
En dan ook nog dat amechtige gepiep
huh?
Wat heb ik nu weer gedaan?
R@msterdam
2011-01-15 17:39:33 UTC
WTF?
woutje
2011-01-15 22:16:39 UTC
Woutje, de afzender heet Euker, niet Orac, en spreek voor jezelf,.
Sorry Orac, mijn welgemeende excuses.-
Zoals men kan zien, aan die kriuipendekker, ben ik de echte Woutje,
niet de poster van dit ongein bericht.
Ik post als Woutje in Wielersport en als Sán Nicolás in nl.politiek.
woutje
2011-01-14 22:54:57 UTC

Post by Euker Voorn
werken? Enfin hij heeft ons leuke uren bezorgd als je ervan houdt.
Postbodes hebben toch ook allemaal een fiets en genoeg vrije tijd om
te trainen ?

Ja, wij op nl.wielrennen houden er van, wat kom je hier ook doen,
viespeuk.
Weet je geen smerige taal over wielrennen, wielrenners,
wielrenvrouwen,of over de afnemende prestaties in bed, als je een dag
op een racezadel hebt gezeten ?
Bicycle Repair Man
2011-01-15 13:13:46 UTC
Ach man, ga toch vissen.
Orac
Die baan heeft Piet Visser al.
woutje
2011-01-17 16:29:32 UTC

EVEN DIE ONGEIN KOP VERANDEREN, SORRY HOOR
2011-01-18 21:59:53 UTC
Post by Euker Voorn
Oud-wielrenner Peter Post overleden. Vreemd dat die man wielrenner
was. Met een dergelijke achternaam ga je toch gewoon bij de post
werken?
Met jouw achternaam zwem jij toch ook niet je hele leven onder water. :-)

Gerten
Euker Voorn
Hier heb je een punt. :-)
Sán Nicolás
En met de voornaam Euker N..je toch ook niet dag en nacht
Rotterdamse Aad
2011-01-19 16:27:40 UTC
Post by Sán Nicolás
Post by Euker Voorn
[...]
Wat (waarschijnlijk) neuken met de voornaam Euker te maken heeft, ontgaat
me.
Mijn voornaam is Aad, betekent dit dat ik 24/24 uur raadsels oplos?
--
Rotterdamse Aad
www.ditisrotjeknor.nl