Flevo racer
bpsdg
2004-10-13 16:54:55 UTC
Hoi,

Ik wil een Flevo racer gaan bouwen. Wielen, kettingwielen, etc. haal ik van
een oude racefiets. Iemand enig idee hoe je als particulier eenvoudig aan de
andere materailen kunt komen? Ik zie bij de Gamma geen stalen kokerprofielen
liggen.

Zijn er ook zaken die complete framekits verkopen?

Bij voorbaat dank, Bas.
Hawk
2004-10-25 22:11:29 UTC
Hoi Bas,

Als je hulp en of dingen zoekt, kijk dan op www.ligfiets.net
Hier heb je ook een nieuwsgroep, maar wel drukker bezocht.

Hawk