HOT TEEN WEB CAM SHOTS FROM MSN MESSENGER
Martin Borsje
2006-05-12 04:34:52 UTC
HOT TEEN WEB CAM SHOTS FROM MSN MESSENGER
Abuse verzonden
Posted by news://news.nb.nu
Jasper Janssen
2006-05-13 12:30:13 UTC
Post by Martin Borsje
HOT TEEN WEB CAM SHOTS FROM MSN MESSENGER
Abuse verzonden
Als je nou niet ophoudt met deze nutteloze mededelingen verstuur ik een
abuse over jou. Als je spams wilt rapporteren moet je dat vooral doen,
maar waarom in godsnaam de nieuwsgroep nog verder vervuilen?

Jasper
Martin Borsje
2006-05-13 13:05:23 UTC
Post by Jasper Janssen
Post by Martin Borsje
[...]
Zo nutteloos is deze mededeling niet; eenmaal een abuse verzenden is
genoeg en zo weet jij tenminste dat je geen abuse meer hoeft te
verzenden.

Verstuur maar een abuse over mij dan
--
Posted by news://news.nb.nu