airzound?
Sander.
2006-03-22 08:48:28 UTC
Helaas heb ik ook moeten besluiten om mij zelf een airzound kado te
doen. Af gelopen tijd is het mij duidelijk geworden dat een toeter
nodig begint te worden. Alleen vind ik de 115 dB wel wat aan de harde
kant. Nu heb ik ergens gelezen dat dit is terug te regelen naar een 30
dB. Zijn er airzound bezitters die hier wat meer over weten.

Sander - Heeft straks een fiets met toeter en bellen.
Michiel
2006-03-22 22:11:21 UTC
Post by Sander.
[...]
aan het rode knopje draaien (in de richting an de pijl). hiermee wordt het
slangetje een beetje dichtgedrukt.
Rudolpho
2006-03-23 22:46:33 UTC
Post by Sander.
[...]
Het effect van de Airzound, op een voorligger, is oorverdovend :-)
--
Rudolpho
... Anal retentive people don't give a crap.