[VVV] Kan ik mijn driewieler ligfiets laten vergoeden als gehandicaptenvervoermiddel?
v***@ligfiets.net
2005-05-04 14:18:19 UTC
Het ligt ook veel aan wat voor handicap men heeft. Ik heb ook een poging ondernomen via WVG maar kreeg te horen dat ik niet invalide genoeg was. Het schijnt ook nog zo te zijn dat niet de fiets die je wil in het pakket zit van de WVG. Meestal als men eventueel toch voor een 3 wieler ligger in aanmerking komt zal het een Sinner Comfort worden.

http://www.ligfiets.net/vvv/vraag.php3?id=134#id473
Niels
2005-05-11 17:05:39 UTC
Post by v***@ligfiets.net
[...]
Hoi,

op http://home.hccnet.nl/n.westerweel --> knopje met de ligfiets
rechtsboven. vind je mijn verhaal en het vergoedingen treurspel, dat
uiteindelijk toch goed afliep. wellicht heb je er iets aan.
Ik heb overigens bewust gekozen voor een Sinner Comfort van www.USVA-
bikes.com