Naafdynamo Shimano HB-NX30
Peter Neervoort
2003-09-07 18:56:36 UTC
Wie kan mij vertellen waar ik de volgende naafdynamo los kan kopen?
http://www.shimano-europe.com/cycling/catalogue/content_prodx.phtml?pid=1015
8&psid=10499
Ik wil 'em gaan toepassen in een M5 28/26.

groet, Peter

---
Chris Wesseling
2003-09-08 21:08:33 UTC
Post by Peter Neervoort
8&psid=10499
Ik wil 'em gaan toepassen in een M5 28/26.
Wil je perse die?

Ik heb het 20" model van SON en die is echt geweldig.
Je kunt hem oa kopen bij www.m-gineering.nl
Misschien dat op (lig)fiets.pagina.nl tussen de accesoires een winkel te
vinden is die de shimano verkoopt.
Kan Shimano je niet aan een verkoopadres helpen?

Succes,

Chris Wesseling
R. Laribij
2003-09-11 23:16:15 UTC
Post by Chris Wesseling
[...]
Ik heb beide dynamo's in de hand gehad, en ik moet zeggen: de Son loopt
onbelast stukken lichter. Of dat betekent dat hij veel duurder is durf
ik niet te zeggen....

René Laribij

Het lezingprogramma op CV2003 was toch nog ergens goed voor ;-)

Niels Breuklander
Peter Neervoort
2003-09-11 06:39:34 UTC
Ik heb intussen een mooi adresje gevonden in Bocholt (Duitsland)
www.roseversand.de
Deze zaak is zo op de handel gericht dat ze zelfs een nederlandstalige
website hebben.
De prijzen van onderdelen liggen beduidend lager dan in Nederland!