te rustig
Dron
2006-04-05 17:33:55 UTC
Bestaan er nog ligfietsen ????
Arnold Ligtvoet
2006-04-05 20:03:49 UTC
Post by Dron
Bestaan er nog ligfietsen ????
Yep,

maar die zitten allemaal op de mailing list:
http://groups.google.nl/group/ligfiets

Arnold.
Sander.
2006-04-07 11:03:55 UTC
We zijn weer aan het fietsen en dus minder tijd om er over te praten
Taifun Tux
2006-04-15 19:42:57 UTC
Post by Arnold Ligtvoet
Post by Dron
Bestaan er nog ligfietsen ????
Yep,
http://groups.google.nl/group/ligfiets
Arnold.
Helaas zitten die op google...zie www.zembla.tv google
geheimen..http://omroep.vara.nl/tvradiointernet_detail.jsp?maintopic=424&subtopic=4177&detail=309380

Van mensen die nadenken over anders fietsen, zou ik ook verwachten dat
ze anders internetten...

Jan-Albert
Arnold Ligtvoet
2006-04-16 20:04:34 UTC
Post by Taifun Tux
Helaas zitten die op google...zie www.zembla.tv google
geheimen..http://omroep.vara.nl/tvradiointernet_detail.jsp?maintopic=424&subtopic=4177&detail=309380
Je bedoelt die ontzettend diepgravende FUD van Zembla? Sorry hoor, maar
ik heb het gezien en had toch een iets inhoudelijker stuk verwacht.
Post by Taifun Tux
Van mensen die nadenken over anders fietsen, zou ik ook verwachten dat
ze anders internetten...
Ach ik ben niet betrokken bij de mailinglist, gewoon een deelnemer.
Alleen maak ik me niet zo'n zorgen over Google. Trouwens ik zag in jouw
headers ook geen 'x-no_archive=yes' staan.

Je staat dus nu ook op Google.....

Viel wel mee toch? De wereld draait gewoon door.

Arnold.
Marcel
2006-04-17 18:23:15 UTC
Post by Taifun Tux
[...]
Inderdaad te rustig. Die mailinglijst is allang niet meer te volgen(ik
ben gebruiker van het tweede uur).
Er komen meer berichten dan op nl.fiets en het kwaliteitsniveau wordt
steeds lager.

Helaas is het net zo als bij Google: geen serieuze concurrentie houdt de
mailinglijst in leven.
Taifun Tux
2006-04-17 20:10:38 UTC
Post by Taifun Tux
[...]
Jij weet er schijnbaar veel meer van, maar ik hou er gewoon niet van
dat mensen mijn gegevens (en van vele) opslaan e.d. Google moet het
eerst maar eens vragen, daar zou ik geen "x-no_archive=yes" voor
hoeven te gebruiken!!!
Ik maak me zorgen over de concurrentie moord die Google nu pleegt. En
net als bij (lig)fietsen moet die er wel zijn. Haal je schouders
maar op, want straks kan je alleen nog maar "limit" fietsen kopen bij
die ene winkelketen!

Jan-Albert
J***@WWCorp.com
2006-09-06 11:20:06 UTC
wat denk je
ik heb een flevobike amiga
p***@gmail.com
2006-09-07 13:28:02 UTC
Post by J***@WWCorp.com
wat denk je
ik heb een flevobike amiga
--=_alternative 003E4E7FC12571E1_=
--=_alternative 003E4E7FC12571E1_=--
Leuk voor je,
maar wat heeft dat met het onderwerp te maken?

groetenis koendert
edwin
2006-09-22 20:07:05 UTC
tjee wat doen jullie lelijk tegen elkaar. Inderdaad het nivo daalt!
let's talk sense

behoefte aan contact lijkt mij het steekwoord. contact met mede
ligfietsers.
Waarom eigenlijk?