[opmerkingen] Agressief
o***@ligfiets.net
2006-08-15 01:23:44 UTC
Laatst reed ik mijn gewone weg (Melsele - Vrasene 9km) naar mijn vriendin op mijn Nazca Pioneer (2x26"). Blijkt dat het "koers" is en ja hoor, na een paar kilometer komt de kopgroep achter mij. Ik mij niet laten kennen, doorbijten en toch voor de kopgroep blijven.

Komt er een volgwagen achter mij rijden en begint te claxoneren. Ik was ondertussen 40 aan het rijden en ik kon niet weg, er waren geen zijstraatjes en bovendien was dit de weg naar mijn vriendin!

Plots komt die naast mij rijden en spuit zijn passagier een bus isostar leeg op mij terwijl hij roept: "gij hebt hier niets te zoeken!". Ik was stomverbaasd eerder dan kwaad en zakte naar 30, de kopgroep reed mij voorbij en de tweede volgwagen maakte mij duidelijk dat ze hun collega geen gelijk gaven.

Zat ik leuk, ik en mijn zuurverdiende Pioneer onder het plakspul. Het was een bordeaux Peugeot 406sw met reclame op... en als ik die ooit nog tegenkom...

Ik moest gewoon eens mijn frustratie hier kwijt, zowel als automobilist, als als fietser én ligfietser erger ik mij mateloos aan de mentaliteit van sommige "kermiskoersen". "gij hebt hier niets te zoeken" tegen iemand die de beste weg naar zijn vriendin aflegd?

http://www.ligfiets.net/opmerkingen/vraag.php3?id=19#id51
edwin