opzoek naar bouwtekeningen van ALLEWEDER
Have a nice day.
2004-01-18 19:14:53 UTC
Hallo allemaal ik wil graag zelf een alleweder bouwen.
Maar ben nu opzoek naar bouwtekeningen en eventueel de uitslagen.
wie kan me verder helpen?
Have a nice day.
2004-01-18 20:40:57 UTC
wie kan me verder helpen?
R. Laribij
2004-01-19 19:49:07 UTC
Post by Have a nice day.
Hallo allemaal ik wil graag zelf een alleweder bouwen.
Maar ben nu opzoek naar bouwtekeningen en eventueel de uitslagen.
wie kan me verder helpen?
Bouwtekeningen zou ik niet weten, Het bouwpakket is je zeker wel bekend?
Bij allicht voor 2150 euro, geloof ik.

Om een beetje in de stemming te komen kan je wel alvast de
bouwhandleiding downloaden

Als je niet persé zelf wil bouwen, is een tweedehands een snelle, en
waarschijnlijk ook goedkopere oplossing. Voor bedragen vanaf ongeveer
800 euro wordt er regelmatig wel wat aangeboden.

http://www.alligt.nl/bouwhandl.htm

Groeten,

rené, ook vandaag lekker droog gereden...