Foto's Wedstrijd afgelopen zondag groningen 20110925
Guldan
2011-09-27 21:00:43 UTC
Korte verzameling van foto's genomen afgelopen zondag in groningen
tijdens de ligfiets wedstrijd die daar gehouden werd.

https://picasaweb.google.com/115489889168326102793

Met vriendelijke groet

Robert - Strada - iets
Rode Pioneer
2011-09-28 21:10:00 UTC
Post by Guldan
Korte verzameling van foto's genomen afgelopen zondag in groningen
tijdens de ligfiets wedstrijd die daar gehouden werd.
https://picasaweb.google.com/115489889168326102793
Leuk. Ik moet mijn PBP fotos hoognodig eens afmaken...

Grrz
Rode -ook Strada- Pioneer
Bastiaan Welmers
2011-09-29 11:23:52 UTC
Post by Guldan
Korte verzameling van foto's genomen afgelopen zondag in groningen
tijdens de ligfiets wedstrijd die daar gehouden werd.
https://picasaweb.google.com/115489889168326102793
Ja leuk. Jammer dat ik niet aanwezig was. Wie was die persoon
in die 2wiel stroomlijn?

Ik mag de foto's van Noorwegen ook wel eens afmaken.

/Bastiaan