[VVV] Hoe krijg ik mijn handen schoon als de ketting er onderweg af is gelopen?
v***@ligfiets.net
2005-02-15 20:31:06 UTC
1 Maak ze niet vies door de ketting er met de voorderraileur weer op te leggen als er nog snelheid in je fiets zit, niet te hard trappen.
2 als ze toch vies zijn gebruik dan een profesionele handcleaner b.v. van Bison.(Geen water erbij volgens de gebruiksaanwijzing.) Is verkrijgbaar in tandpastatube formaat, maar past ook in een filmdoosje ofzo. Schoon vegen aan het gras of de oude lap waarin je gereedschap zit.

http://www.ligfiets.net/vvv/vraag.php3?id=73#id529
Erik Vandamme