zelf bouw
smidje
2004-11-18 07:16:01 UTC
Hallo

Als praktijkleraar wil ik tijdens de middag pauze met de leerlingen van het
3de en 4de beroepsmetaal een ligfiets maken. Om niet volledig in de mist te
graken zou ik graag enkele tips en plannen bekomen ook waar kan ik gaan zien
voor onderdelen ( moet alles zelf betalen daar het niet in het leerplan
staat )
Wie kan mij helpen

Iwein
Dirk (news)
2004-11-18 08:48:01 UTC
Post by smidje
[...]
Op www.ligfiets.net is een hele hoek aan zelfbouwfietsen gewijd. Daar zou je
toch al enkele zelfbouwers moeten kunnen vinden die ook plannen hebben.
Misschien willen zij die en hun ervaring wel met je delen.

Dirk

PS: stel je vraag ook eens op de mailinglijst van www.ligfiets.net. die
wordt veel meer gelezen.
jwk
2004-11-18 18:04:42 UTC
From: smidje <***@nospampandora.be>
Date: Thu, 18 Nov 2004 07:16:01 GMT
Post by smidje
[...]
Ik heb begrepen dat de flevo-bike ooit zo ontstaan is. Op
www.ligfiets.net vind je vast meer informatie. Er is daar trouwens ook
een mailinglist die veel actiever is dan deze nieuwsgroep.

Succes,
Jurriaan
--
Looks clean and obviously correct to me, but then _everything_
I write looks clean and obviously correct to me.
Debian (Unstable) GNU/Linux 2.6.10-rc1-mm5 2x6078 bogomips load 0.10
Gerard

Iwein
k***@anoniem.nl
2005-01-23 20:46:36 UTC
Op Thu, 18 Nov 2004 07:16:01 GMT schreef "smidje"
Post by smidje
[...]
helpen kan ik niet maar het is wel een goed idee succes met de
ligfiets