[VVV] hoe krijg ik mijn vieze vette handen schoon?
v***@ligfiets.net
2005-03-22 07:55:30 UTC
Ik werk bij perioden dagelijks aan (lig)fietsen waarbij de handen toch regelmatig schoon moeten worden gemaakt en heb dan ook al van alles geprobeerd (biotex, dreft voor de vaat, groene zeep, garagezeep). Een goede garagezeep werkt het beste, van de andere middelen lost óf deels de huis op (biotex) of de huid wordt erg droog.
Om de kosten hoef je het niet te laten, de Aldi heeft regelmatig garagezeep staan.

http://www.ligfiets.net/vvv/vraag.php3?id=290#id553
bjorri
2005-03-22 12:11:05 UTC
Post by v***@ligfiets.net
[...]
Wat ook erg goed werkt is koffieprut, dus gewoon dat spul wat na het
koffie drinken nog in het filter zit tussen je handen wrijven en daarna
met gewone handzeep de koffieresten (en de lucht) weer van de handen wassen.

bjorri.