Zonder censuur kan het ook
Mars
2011-09-05 21:56:31 UTC
Wat op de lml niet kan, kan hier wel: open discussiëren.

/Mars
Thijs van Keulen
2011-09-05 22:09:10 UTC
Hulde
Bastiaan Welmers
2011-09-06 07:36:15 UTC
Hulde
Yay!
Mars
2011-09-06 13:01:23 UTC
Yay!
Het komt nog niet echt op gang hier :-)

/Mars
ga toch fietsen, dat is pas stil ...
Thijs van Keulen
2011-09-06 13:15:51 UTC
Nee, misschien is het op de achtergrondlijst drukker?

Nu niet fietsen, te nat
arVid
2011-09-09 08:41:33 UTC
Post by Mars
Yay!
Het komt nog niet echt op gang hier :-)
Ik lees news nog maar eens per 3 weken ofzo, dus eigenlijk is deze reactie
heel snel.
--
If you care, you just get disappointed all the time. If you don't care
nothing matters so you are never upset. -- Calvin
Mars
2011-09-09 14:34:49 UTC
Post by arVid
Ik lees news nog maar eens per 3 weken ofzo, dus eigenlijk is deze reactie
heel snel.
news2mail dan maar :-)

/Mars
ga toch fietsen ... dat is pas stil
arVid
2011-09-09 18:53:00 UTC
Post by Mars
Post by arVid
Ik lees news nog maar eens per 3 weken ofzo, dus eigenlijk is deze reactie
heel snel.
news2mail dan maar :-)
Of interessante nog levende groepen vinden. De actieve groepen die ik
volg(de) zijn allemaal op sterven na dood.
Usenet is nu voor binaries geloof ik.
Bastiaan Welmers
2011-09-11 17:46:53 UTC
Post by arVid
Post by Mars
Post by arVid
[...]
Met news2mail mss wat aan te doen? Of willen we ook nog een link naar eoa
phpbb forum :P

/Bastiaan
Pinker
2011-09-11 20:25:41 UTC
Oe, Bastiaan wil gevaarlijk doen. Pinker ziet dat het mobiele Google groups interface geen tekst citeert.

/Pinker
Bastiaan Welmers
2011-09-11 21:40:16 UTC
Post by Pinker
Oe, Bastiaan wil gevaarlijk doen.
Gewoon een voledig gescheiden user voor phpbb (of zelfs vmetje)
en elke dag updaten, niks aan de hand ;)
Post by Pinker
Pinker ziet dat het mobiele Google groups interface geen tekst citeert.
Het is ook wel jammer dat Google niet de standaard van max 70
karakters per regel aanhoudt....

/Bastiaan
arVid
2011-09-11 20:16:54 UTC
Post by Bastiaan Welmers
Post by arVid
Post by Mars
Post by arVid
[...]
phpbb? Bestaat dat nog? Het forum waar ik mijn tijd verdoe is een SMF.
news2mail/mail2news lijkt me een goed idee. Ik heb nog wel een handige
domeinnaam daarvoor.
Noordkaapfujin
2011-09-11 20:36:39 UTC
Ik ben benieuwd of dit momentum gaat krijgen. Wanneer gaan "we" massaal propaganda maken voor dit kanaal?
Ligfietsbunny
2011-09-11 20:54:16 UTC
Bestaat al dagen lang en zie nu pas de link... :-(
Die reclame kan beter jongens ;-)
Bastiaan Welmers
2011-09-11 21:38:16 UTC
Bestaat al meer dan 10 jaar zelfs, volgens mij...
Ligfietsbunny
2011-09-12 12:22:27 UTC
Dan was het blijkbaar op sterven na dood ;-)
Oscar
2011-09-19 15:09:34 UTC
Klopt wel ongeveer: http://nl.news-admin.org/info/archief/988887927-4803.txt

| Date: 7 May 2000 13:42:33 GMT
| [...]
| unmoderated groep nl.fiets.ligfiets aangenomen 84:34

Deze groep was mijn eerste kennismaking met het fenomeen ligfiets.
--
[J|O|R] <- .signature.gz