Challenge Fujin Sl II
totnoggus
2012-03-12 15:06:51 UTC
Ik overweeg een Challenge Fujin SL II aan te schaffen.
Graag zou ervaringen over deze fiets hebben.
Nog liever zou ik die fiets eens in het echt willen zien.
Tot nu toe heb ik alleen op de Challenge Fujin Tour gereden.
Vond hem erg zwaar. Wie kan mij info geven
Noordkaapfujin
2012-03-12 15:32:59 UTC
Post by totnoggus
[...]
Zie http://www.ligfiets.net/product/bike/356/fujin-sl.html

Het verschil tussen de SL 1 en SL 2 zit in de stoel. Overige
verschillen zijn in de praktijk opties: je kan een SL 1 kopen met
carbon neuspijp en voorvork, maar ook een SL 2 met aluminium vork voor
schijfremmen.

Er zijn een aantal dealers die een Fujin SL hebben staan, ik zou even
een meeltje/telefoontje plegen.

Veel plezier,

walter