Versatile
Tihamér
2003-07-10 09:06:49 UTC
Hoi,
nav het antwoord van Mark op Jaap zijn vraag over de Versatile, ben ik
op zoek gegaan naar andere mails over de Versatile, maar dit leverde
maar 2 mailtjes op ! Alleen de vraag van Jaap en het antwoord van
Mark. Uiteraard heb ik gezocht binnen de google groep
nl.fiets.ligfiets. Mis ik iets of moet ik ergens anders zoeken ???

Tihamér
"Monstermobiel" Alleweder
Mark van Gorkom
2003-07-10 21:30:02 UTC
Post by Tihamér
[...]
Inderdaad; niet op de nieuwsgroep, maar op de mailinglijst.
Te bereiken onder http://www.ligfiets.net/mailinglijst/
of ***@yahoogroups.com
Vergeleken met de nieuwsgroep erg veel drukker bezocht.

m.v.g.,M.v.G.

P.S.: ik zie nu dat ik het zowaar over een Flevobike Mango had! Dat
komt ervan als je na middernacht nog achter de computer zit, en om
vijf uur alweer op de fiets... De Mango komt natuurlijk van
Velomobiel.nl.
Nieuwsgroepen
2003-07-10 22:08:31 UTC
Bedankt Mark, ik heb het gevonden, heb me aangemeld en ga aan het lezen.
Toch weer laat geworden....

Vriendelijke groet,

Jaap -morgen ivm papadag helaas geen 20/20- Haalboom