santiago de compostela
jnp
2007-02-24 17:37:03 UTC
Waar kan ik een fiets route naar santiago de compstela vinden op het
internet.
Is dat te doen met de ligfiets? Ik heb ongeveer 3 weken. Iik ben van plan
dit half juni te doen.
Zijn er onderweg genoeg overnachtingsmogelijkheden in hotels/hostels etc.?
Wie heeft er ervaringen op deze fietsroute.
Bij voorbaat dank.
Marcel
2007-02-24 19:01:00 UTC
Post by jnp
[...]
Kijk eens op
http://www.fietskaartinformatiestichting.nl/algemeen/index.htm

De route is geheel beschreven met overnachtingsplaatsen. De route lijkt
mij goed te doen: Vlaanderen & West-Frankrijk is niet te wild, de
noordkant van Spanje is iets andere koek, maar dan heb je al veel
kilometers in de benen.

Groeten
Marcel - die graag weer zo'n tocht zou rijden, maar met twee kleine
kinderen zit dat er even niet in.......
Fietsen en fietsroutes in Nederland