fietsen met losse handen
paul
2007-02-09 13:57:45 UTC
Beste NG,

Op mijn zelfbouw ligfiets lukt het mij niet om met losse handen te
fietsen. Eventjes wel, maar dan moet ik toch weer bijsturen.
Wie lukt het wel op zijn/haar fiets? En wat voor fiets heb je?
Ik zelf heb een lowrider 26/20.

Paul.
Marcel
Nee helaas ook niet op mijn Challenge Distance.
Beant
2007-02-10 11:13:35 UTC
paul schreef:> Beste NG,
Post by paul
Op mijn zelfbouw ligfiets lukt het mij niet om met losse handen te
Alleen op een ligfiets van het kantel-knik systeem is met losse handen
te rijden.
b.v. Jouta en Flevo-bike of Flevo-Racer.
Arnold Ligtvoet
2007-02-10 15:17:49 UTC
Post by paul
[...]
Ha Paul,
ik heb een Baron en daar kan ik kleinere stukken met de handen los
rijden. Op mijn Jouta VX gaat het ook prima, maar da's een trike.

Mark-Jan Bastian kan het langere stukken op zijn Fujin...

Arnold.