Inschrijven CycleVision
Michiel
2004-02-09 16:38:29 UTC
Wanneer kan er worden ingeschreven? Vanwege mijn goede voornemen nu eens
niet te laat te zijn. Op http://ligfietsplaza.nl/cyclevision/ staat dat
de inschrijving 5 mei sluit, maar wanneer opent het?

Michiel - Thys met 120 snek of Zephyr -
René
2004-02-10 06:54:23 UTC
Post by Michiel
[...]
Het gaat over 2003, het is dus voorbij.
René
Michiel
2004-02-11 11:48:31 UTC
Post by René
Post by Michiel
[...]
Jawel, maar dit jaar is er ook een Cycle Vision (met WK zelfs). Daarvoor
moet ook vast ingeschreven worden. Of het moet een invitatie toernooi
worden, maar dat past niet zo in het wereldje, gelukkig.

Michiel
willem