ligfiets maken op school
loekenbeer
2006-06-28 12:10:53 UTC
Hallo

Ik ben volledig nieuw in deze groep, dus kan het goed zijn dat mijn vraag al
eerder voor kwam.
Als praktijkleraar lassen wil ik volgend jaar een ligfiets maken met de
leerlingen van 5 lassen-constructie. Daar het voor mij nieuw is had ik graag
tips en misschien plannen om hieraan te kunnen beginnen. Waar kan ik het
best voor onderdelen gaan zien. Ik woon in de omgeving van Mechelen (België)
maar wil wel gerust een stukje rijden.

Alvast bedankt

Iwein Perdaens
Michiel
2006-06-28 16:26:37 UTC
Post by loekenbeer
[...]
de meeste onderdelen zijn gewoon verkrijgbaar bij een fietsenwinkel.
de dichstbijzijnde ligfietswinkel is denk ik:

Tim Biesemans Ligfietsen (Belgie)
Dealer verschillende merken, zelfbouwonderdelen, verhuur, laswerken.

Starrenhoflaan 26-4
B 2950 Kapellen - Antwerpen, België

Telefoon: +32 (0)3 605.59.10
Fax: +32 (0)3 605.47.21