Herfsttreffen
Mars
2011-09-27 09:28:33 UTC
Op http://www.ligfiets.net/event/2618/herfsttreffen-xii.html staat wel
mooi de route van de toertocht, maar niet wanneer er gestart wordt en of
er in meer groepen gereden wordt. Ik ben van plan pas op zaterdag te
komen, dus dan is het wel handig om een globaal tijdsschema te zien.
Iemand die hier iets over kan zeggen?

/Mars
ga toch fietsen ... dat is pas stil
Bastiaan Welmers
2011-09-29 11:22:43 UTC
Post by Mars
[...]
Geen idee, mijn ervaring is dat ze gewoon maar een keer beginnen in
vooraf niet bekende richting. Als je zaterdag komt kan je proberen ze
ergens op de route aan te pikken of op het terrein te blijven wachten.

/Bastiaan
Oscar
2011-09-29 12:38:09 UTC
Post by Bastiaan Welmers
Geen idee, mijn ervaring is dat ze gewoon maar een keer beginnen in
vooraf niet bekende richting.
De gepubliceerde route wordt tegen de klok in gereden.

Eerdere jaren werd er om 10:30 vertrokken, maar deze tijd blijkt
volledig de regels der bistrometrie te volgen.
--
[J|O|R] <- .signature.gz