fairing op 26/20
u***@gmail.com
2006-07-21 15:22:04 UTC
Dag,

Zijn hier mensen die ervaring hebben met een m5 26/20 i.c.m. fairings?
Heeft het zin? (merkbaar? meetbaar?)
Wat voor fairings indien zinvol?
Niet te extreem maar wel net effectief genoeg? Zie b.v.
http://www.mueller-hp.com/products.htm voor wat zaken die ik tegenkwam.
Er zijn er vast meer.

Graag lees ik over jullie ervaringen, ideeen en verdere opmerkingen.

Groeten,
Udo
Michiel
2006-07-21 15:31:17 UTC
Post by u***@gmail.com
[...]
mijn stroomlijn (zie:
(fiets is inmiddels verkocht)
u***@gmail.com
2006-07-22 09:53:32 UTC
Post by Michiel
Post by u***@gmail.com
Zijn hier mensen die ervaring hebben met een m5 26/20 i.c.m. fairings?
Heeft het zin? (merkbaar? meetbaar?)
Wat voor fairings indien zinvol?
[...]
Post by Michiel
http://home.kabelfoon.nl/~ghelmich/m/fotogr/fiets1.jpg) vond ik erg prettig
(fiets is inmiddels verkocht)
Dat is een 26/20 met wat precies er voorop gemonteerd? (die perspex
fairings lijken erg op elkaar)
En achterop? Ziet er ook interessant uit!
Michiel
2006-07-22 11:32:37 UTC
Post by u***@gmail.com
Post by Michiel
[...]
voorop een streamer van hp velotechnik
(http://www.hpvelotechnik.com/produkte/streamer/index_e.html) gekocht bij de
liggende hollander in eindhoven, maar ook te koop bij andere
ligfietswinkels.

achterop: tja, Fokker bestaat niet meer, maar dit is nog een produkt van
fokker (materiaal: aluminium-kunstof-aluminium sandwich). op de M5 20/26 die
door Speedliner gemaakt werd, kon je deze gestroomlijnde bagagebak als optie
kopen. misschien dat ze nog ergens 2e hands te koop zijn?
anders zul je moeten kijken bij andere bagagebakken-dealers voor een
alternatief. HP velotechnik heeft dat ook:
http://www.hpvelotechnik.com/produkte/spezialteile_e.html