flevobike green machine
ligger
2008-09-08 20:57:55 UTC
Wie heeft er ervaring met de green machine van flevobike?

Ben van plan om er een aan te schaffen. Ik rij nu op een challange
wizzard.

Ligger
Ton
2008-09-09 17:26:22 UTC
Post by ligger
Wie heeft er ervaring met de green machine van flevobike?
Ben van plan om er een aan te schaffen. Ik rij nu op een challange
wizzard.
Ligger
Ik had nog nooit op een ligfiets gefietst en ik had me al jaren
voorgenomen er één aan te schaffen als ik ruimte had om hem te stallen.
Toen ik op internet zocht naar modellen, kwam ik de greenmachine tegen
met ook hele positieve verhalen. Ik ben 10 dagen geleden naar de
fietswinkel in Winterswijk gegaan en moest eerst proefrijden op een
andere ligfiets. Nadat ik zonder valpartij terug kwam, mocht ik op de
greenmachine. Ik ben dus niet een ervaren ligger, maar ik moet zeggen,
dat het me heel erg meeviel. Het evenwicht houden is even wennen. Ik
vind het model erg mooi en het feit dat het onderhoudsarm is, spreekt me
erg aan. Ik heb er één besteld en moet er helaas nog ruim twee weken op
wachten.

Groet,

Ton