[VVV] Kan een ligfiets mee in het vliegtuig?
v***@ligfiets.net
2005-08-24 07:06:45 UTC
naast alles wat er al geschreven is kan ik nog toevoegen dat; in Australië op binnelandse vluchten, fietsen in het algemeen'nioet zijn toegestaan (1999). Maar dat de maximale afmetingen van bagage zijn 1,50m 0.90m 0.30m LxHxB. dat lukt dus.
als laatste overdenking. zorg dat je fiets geheel vrij is van modder en of aarde. Australiëreizigers onder jullie zullen niet verbaast zijn. Ik heb zelf op Sydney airport bij de douane de binnenkanten van mijn spatborden staan schoonmaken.

doe er je voordeel mee.

http://www.ligfiets.net/vvv/vraag.php3?id=68#id581
Rudolpho
2005-08-24 09:27:47 UTC
Post by v***@ligfiets.net
[...]
Dat geldt nog erger voor Nieuw Zeeland. Ik werd bij de douane door een
speurhond uit de rij gehaald. Deze sloeg aan, omdat ik twee dagen er
voor appels in mijn rugzak had vervoerd.
Verder waren de tenten ook heel erg schoon. Ze Waren door ambtenaren van
het Ministry of Agriculture And Forestry grondig gereinigd. Maar wel
gratis :-) (geen boete)
Maar de hele groep werd erg vriendelijk behandeld :-)
Van mij hoor je geen kwaad woord over de menselijke variant van de kiwi's.
--
Rudolpho