Tweede hands ligfiets. Wat is-ie waard?
Jan Dijk
2004-07-05 04:35:00 UTC
Ik heb een ligfiets die ik wil verkopen - maar vroeg me af wat-ie waard is.
Het gaat om een Challenge, een wat ouder model. D'r staat hier een foto van:
http://www.jandijk.nl/ligfiets.php

Bedankt,
Jan
Stef Breukel
2004-07-05 17:46:40 UTC
Post by Jan Dijk
Ik heb een ligfiets die ik wil verkopen - maar vroeg me af wat-ie waard is.
http://www.jandijk.nl/ligfiets.php
Bedankt,
Jan
Hallo mijn broer heeft een nieuwe type Challenge
Ik begrijp niet waarom die van jou zoon klein voor-tandwiel heeft ?
Heb je ongeveer het zelfde verzet als bij een normale fiets.
Leuk voor een beginner, Ik zelf heb nog nooit op een ligfiets gefietst.

Groeten stef
Marcel
2004-07-06 19:35:13 UTC
Post by Jan Dijk
Ik heb een ligfiets die ik wil verkopen - maar vroeg me af wat-ie waard is.
http://www.jandijk.nl/ligfiets.php
Bedankt,
Jan
Kijk eens op de markt bij www.ligfiets.net

Als de fiets in goede staat is kan je er nog een leuk bedrag (€ 200- €
350) voor vragen. Ik meen echter op de foto toch al wat knutsels te zien
en dat is meestal niet zo goed voor de prijs....

Overigens rijdt een Challenge Cirrus (want dat model heb je) heerlijk.
Het was mijn eerste ligfiets, maar heb ik helaas moeten verkopen omdat
het racefiets onder de ligfietsen is. Ik wilde meer een pakezel.

Succes
Marcel